ليست 200 عامل رتبه بندي گوگل

گوگل در مقاطع مختلف، از جمله نيويورک تايمز، در معرض آتش سوزي قرار دارد و بايد در مورد اينکه چگونه الگوريتم سئو ي آن کار مي کند، باز شود. من فکر مي کنم ارائه فرمول دقيق دشوار است به علاوه ممکن است به طور بالقوه اسرار تجاري را از بين ببرد.

اما در مورد فهرستي از موارد ابتدايي چطور؟ نه، Eric Schmidt مدير عامل گوگل در اين هفته گفت: “نه”
شما مي توانيد پاسخ Schmidt را در زير ببينيد. اين در جريان يک جلسه ناهار با خبرنگاران در کنفرانس Google Zeitgeist روز سه شنبه برگزار شد. مبادله به شرح زير است:
:Sullivan

شما مي گوييد اين 200 عامل سئو را دوست داريد، چرا حداقل آنها را فقط فهرست نمي کنيد؟

:Schmidt

از آنجا که ما آنها را تغيير مي دهيم . چيزي که اتفاق مي افتد اين است که، شما اين سوال را در هشت سالي که با هم کار کرده ايم، پرسيده ايد، بنابراين اين همان سوال تکراري است. چرا ما اين موارد را منتشر نمي کنيم. و پاسخ اساسي اين است که ما هميشه در حال تغيير هستيم. ما مدام تغيير ميکنيم و اگر شروع به گفتن چگونگي کار جعبه سياه کنيم، حوادث ناگهاني زيادي در مورد اين تغيير و تغيير ايجاد مي شود و ما فقط اين فشار را نمي خواهيم.

:Sullivan

من نمي گويم ايننگونه است که چطور فاکتورهاي سئو واقعا اندازه گيري شده يا وزن مي شوند.

:Schmidt

اما حتي ليست.

Sullivan:

اما 50 مورد از اين عوامل سئو هرگز تغيير نکرده است.

Schmidt:

بياييد صادق باشيم و بگوئيم من با شما مخالف هستم

Sullivan:

خوب…

Schmidt:

اين يک راز کسب و کار از گوگل است.

Brian womackاز بلومبرگ:

اما اين مسئله بسيار باز نيست

Schmidt:

دوباره، باز بودن، بزاريد تعريف شما را از باز بودن ببينيم، بياييد شروع کنيم که چگونه شرکت شما با باز بودن کار مي کند. شرکت ؟ برخي اسرار دارد؟
اين علامت سوال در انتها به اين دليل است که من نميتوانم آخرين بخش را بشنوم.
مواد تشکيل دهنده يک دستور نيست

اکنون اجازه دهيد تا با برخي ديدگاه هاي بيشتر روبرو شويم. من موافقم، فرمول دقيق سئو يک سري کسب و کار است. اما من براي دستور مخفي تقاضا نکردم، دقيقا چگونگي ترکيب همه چيز براي ايجاد سس مخصوص Google. من پرسيدم که چه چيزآسيب برانگيزي در فهرست 200 ترکيب مختلف موجود در سس وجود دارد.

همانطور که ذکر شد، يک سري مقاله نيويورک تايمز در اوايل سال جاري پيشنهاد کرد که الگوريتم ارزيابي سس مخفي گوگل – دستور العمل واقعي – بايد براي بازرسي دولت باز شود.

من متوجه شدم که خيلي خنده دار است که من تقلبي از آن را نوشته ام ، الگوريتم نيويورک تايمز واينکه چرا او نياز به مقررات دولت است. الگوريتم سئو دائما تغيير مي کند، همانطور که Schmidt گفت. آيا مانيتور دولتي در Google حضور دارد تا به طور مداوم آن را تماشا کند؟

به علاوه، اين يک راز کسب و کار است. اگرCoke نتواند فرمولش را تحويل دهد، اگر KFC مجبور نباشد مخلوط ويژه خود را فاش کند، اگر نيويورک تايمز مجبور نباشد دقيقا توضيح دهد که چگونه يک داستان با تمام جزئيات آن نوشته مي شود، چرا گوگل بايد جواهرات تاج خود را به باد بدهد؟

اما Coke به شما مواد اوليه موجود در نوشيدني را ميگويد . من فکر مي کنم اگر گوگل بيشتر از 200 سيگنال رتبه بندي خود را ليست کند، منتقدان مي گويند که اين الگوريتم فقط يک ليست از شرکت هايي نيست که گوگل فکر مي کند بايد بالاتر يا پايين تر رتبه بندي شوند .

در فهرست چيست؟

خوب، من مي توانم از چيزهايي که گوگل در واقع در طول سالها گفته است ، در سرم ليستي درست کنم

  • حضور عبارت جستجو در تگ عنوان HTML
  • حضور عبارت جستجو در کپي از بدن HTML
  • استفاده از bold در ميان عبارت جستجو
  • استفاده از برچسب هاي Header در اطراف عبارت جستجو
  • حضور اصطلاح جستجو در متن لنگر که منجر به صفحه مي شود
  • PageRank يک صفحه
  • PageRank / مجوز کل دامنه
  • سرعت وب سايت

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/schmidt-listing-googles-200-ranking-factors-would-reveal-business-secrets/

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *