در قسمت قبلي در مورد عناوين و تبليغات گمراه کننده و مخرب در سئو توضيح داديم .
نتيجه آن است که :
گوگل ترافيک رايگان سئو ي خود را به سايت هايي که کيفيت پاييني دارند ارسال نمي کند .
پيشنهاد ما اين است :
تبليغات آزاردهنده را از سايت خود حذف کنيد .
حل مشکلات به وجود آمده در گزارش تجربه تبليغات گوگل
- شما بايد براي کنسول جست و جوي گوگل که مربوط به سئو است ثبت نام کنيد .
- گزارش مربوط به تجربه تبليغات گوگل را بررسي کنيد .
- اگر سايت شما بررسي نشده باشد گزارش چيزي به شما نشان نخواهد داد .
- اگر وضعيت گزارش شما در حالت هشدار يا شکست خورده است :
- اگر تجربه تبليغات منفي در سئو يافت شده باشد به طور جداگانه در گزارش ليست شده است .
- دليل آن هم تفاوت آزار دهنده بودن تبليغات در موبايل و دسکتاپ است .
- گوگل مشکلات طراحي سايت را نيز مهم جلوه مي دهد .
- از جمله آن ها مي توان به پاپ آپ ها يا تبليغات چسبان بزرگ اشاره کرد .
- همچنين به طور هوشمندانه ويدئويي از آن تبليغ در سايت سئو به شما نشان خواهد داد .
- مشکلات خلاقيتي در سايت سئو ي شما از طريق تگ تبليغات نشان داده مي شود .
- مثلا مي توان به تبليغات انيميشن فلش يا ويدئو هاي با صدايي که به طور خودکار پخش مي شود اشاره کرد .
- تبليغات آزار دهنده را از سايت خود حذف کنيد .
- سايت خود را براي بررسي تجربه تبليغات در کنسول جست و جوي سئو ثبت کنيد .
اين ها مراحلي بودند که شما بايد براي بررسي سايت سئو شده ي خود در بخش تبليغات انجام دهيد .
همه نوع تبليغات ايجاد مزاحمت نمي کند .
بعضي سايت هاي سئو هستند که علاوه بر کيفيت بالايي که دارند تبليغات مفيدي نيز نمايش مي دهند .
در قسمت بعدي به شما مي گوييم که منظور گوگل از کيفيت پايين در سئو چيست !
منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/seo-tutorial-in-2019-part-thirty-one/