منظور گوگل از کيفيت پايين چيست ؟
چه صفحاتي کم کيفيت است ؟
محتواي اصلي سئو
گوگل مي گويد محتواي اصلي بايد دليل اصلي براي وجود يک صفحه سئو باشد .
- کيفيت محتواي اصلي سئو پايين است .
- مقدار محتواي اصلي براي هدف صفحه راضي کننده نيست .
- مقدار اطلاعات وبسايت نيز راضي کننده نيست .
محتواي اصلي و تجربه کاربري ضعيف
- اين محتواي سئو مشکلات زيادي دارد : املا و گرامر ضعيف ، کمبود کامل ويرايش و اطلاعات نادرست
- صفحاتي که يک تجربه کاربري ضعيف را ارائه مي دهد مثل صفحاتي که دستور به دانلود نرم افزار هاي مخرب مي دهد ، بايد رتبه پاييني در کيفيت سئو دريافت کند .
- حتي اگر اين گونه صفحات داراي عکس هاي مرتبط با عبارت جست و جو شده در سئو داشته باشد .
طراحي که بر محتواي اصلي سئو متمرکز نيست
- اگر يک صفحه در طراحي به نظر ضعيف برسد ، خوب نگاه کنيد .
- از خودتان سوال کنيد که آيا صفحه به صورت عمدي طراحي شده است تا تمرکز را از روي محتواي اصلي بردارد ؟
- اگر اين گونه است پس قطعا امتياز پايين در سئو انتظار آن صفحه را مي کشد .
- طرحي صفحه کمبود دارد .
- براي مثال ، ترتيب بندي صفحه يا استفاده از فضا تمرکز را از روي محتواي اصلي بر مي دارد ، کار را سخت مي کند که از محتواي اصلي سئو استفاده کنيد .
کمبود محتواي اصلي در تخصص نويسنده
- شما بايد در نظر بگيريد چه کسي براي محتواي وبسايت يا صفحه اي که داريد ارزيابي مي کنيد مسئول است .
- آيا فرد يا سازمان تخصص کافي را براي اين موضوع دارند ؟
- اگر تخصص ، اعتبار يا اعتماد نباشد ، قطعا کيفيت پايين در سئو در کمين است .
در قسمت بعدي بيشتر در مورد اين مبحث از سئو صحبت خواهيم کرد .
منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/seo-tutorial-in-2019-part-thirty-three/