ايجاد تعادل بين نرخ تبديل با قابليت استفاده و جذب کاربر
در قسمت قبل گفته بوديم که براي پنجره هاي پاپ آپ در سئو مثالي خواهيم آورد .
مثال : آزمايش به کارگيري يک پنجره پاپ آپ
پنجره هاي پاپ آپ در سئو واقعا اذيت کننده است .
به نظر مي رسد همه موافق اين موضوع هستند .
در اين جا آزمايش کوچکي آورده ايم که ما انجام داديم .
اين آزمايش روي زير مجموعه اي از صفحات انجام شده است .
آزمايشي که ببينيم آيا پنجره هاي پاپ آپ بازديدکننده را به ثبت نام ترغيب مي کند يا خير !
اين آزمايش سئو را انجام داديم زماني که براي چند ماه پست نگذاشته بوديم و ترافيک سايت ثابت مانده بود .
نتايج
نتايجي که از صفحات پاپ آپ در سئو به دست آمد :
پنجره پاپ آپ | درصد تغييرات کلي | ||
هفته اول روشن | هفته دوم خاموش | ||
دوشنبه | 46 | 20 | 173% |
سه شنبه | 48 | 23 | 109% |
چهار شنبه | 41 | 15 | 173% |
پنج شنبه | 48 | 23 | 109% |
جمعه | 52 | 17 | 206% |
اين يک افزايش منصفانه در مشترکان ايميل سراسر جهان در اين آزمايش کوچک سئو است .
استفاده از يک پنجره پاپ آپ به نظر مي رسد که تاثير سريعي دارد .
ما براي چندين ماه اين آزمايش را تکرار کرده ام و اين فرم را فعال و غير فعال کرده ام .
نتايج به دست آمده مانند بالا بار ها و بار ها تکرار شد .
ما ترتيب بندي ها و دکمه هاي دستوري متفاوتي را امتحان کرديم که شامل پاپ آپ نمي شود .
آن ها هم به درستي کار مي کردند اما تا اندازه اي مشابه اين کار نتيجه مي دادند .
اما آن ها معمولا زمان بيشتري مي گيرند تا گسترش يابند .
به جاي آن ها مي توانيد از افزونه استفاده کنيد .
ما هم واقعا پنجره هاي پاپ آپ را در سئو دوست نداريم .
زيرا از دسترسي به سطح وب جلوگيري مي کند .
اما اين واقعا عقلاني نيست که دست از همگي تکنيک ها برداريم .
چون هر کدام بالاخره ايراداتي دارد .
در قسمت بعدي بيشتر در مورد اين آزمايش سئو توضيح خواهيم داد .
براي رسيدن به موفقيت بايد بتوانيد همه تکنيک هاي ساده و تميز سئو را به کار گيريد .
منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/seo-tutorial-in-2019-part-twenty-four/